Twój koszyk
Jesteś tutaj: zakładki w footerze Zwroty, reklamacje i wymiany

ZWROTY, REKLAMACJE I WYMIANY

ZWROT

Każdy klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki. Warunkiem zwrotu jest odesłanie przesyłki w stanie nienaruszonym z metkami i paragonem. Zwrot kosztów transakcji realizowany jest przelewem bankowym w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zwrotu. Koszt odesłania towaru ponosi kupujący. 

Rzeczy z wyprzedaży nie podlegają zwrotowi.

W przypadku zwrotu towaru należy otrzymany produkt wraz z wypełnionym formularzem zwrotu oraz paragonem odesłać na adres:

NANA boutique Agnieszka Niedźwiedź
ul. Równa 10
42-793 Glinica

Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem bądź przez paczkomaty.

Pobierz formularz zwrotu



REKLAMACJA

Wszelkie reklamacje prosimy składać poprzez wysłanie wypełnionego formularza reklamacji wraz z paragonem na adres:

NANA boutique Agnieszka Niedźwiedź
ul. Równa 10
42-793 Glinica

Przesyłka powinna być odpowiednio zapakowana i zabezpieczona, a produkt czysty. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony bądź wymieniony na nowy. Jeżeli nie będzie to możliwe, koszty transakcji zostaną zwrócone przelewem bankowym.

Reklamacje są rozpatrywane w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki od klienta.  

Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem bądź przez paczkomaty.

Pobierz formularz reklamacji



WYMIANA

Jeżeli dokonałeś zakupu i otrzymałeś towar zgody z zamówieniem,  jednak rozmiar nie pasuje, obowiązuje wtedy procedura zwrotu. Wymiana zakupionego towaru jest możliwa wyłącznie poprzez dokonanie zwrotu i złożenie oraz opłacenia nowego, niezależnego zamówienia.

Przed odesłaniem produktów, prosimy o kontakt w celu rezerwacji dla Państwa towaru na wymianę.